Πασχαλινό Παζάρι
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Πολιτιστικό Κέντρο Ταφίων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μεγανησίου
διοργανώνουν Πασχαλινό Παζάρι.
Τα έσοδα θα διατεθούν στο Φιλανθρωπικό Σωματείο «Πίστη» για παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες.
Παρακαλούνται γονείς και μαθητές να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση αγαθών, και να στηρίξουν με την παρουσία τους αυτή τη δράση, που σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει μικρούς και μεγάλους στο τομέα της κοινωνικής προσφοράς μέσα από τον εθελοντισμό.
Τι θα μπορούσατε να προσφέρετε:
1) Χειροποίητα Εδέσματα ( γλυκά ταψιού, κουλουράκια, μπισκότα)
2) Διάφορα αξεσουάρ (τσάντες, ζώνες, Μαντήλια, κασκόλ. Φουλάρια)
3) Διακοσμητικά ( κεράκια, μπιμπελό κορνίζες καλαθάκια )
4)Παιχνίδια ( Λούτρινα ζωάκια, κούκλες επιτραπέζια )
5) Ρούχα ( Αφόρετα η σε πολύ καλή κατάσταση )
6) Βιβλία, παραμύθια.
7)Είδη σπιτιού (κούπες, πετσετούλες κ.α.)
8) Υλικά κατασκευής περιτυλίγματος και συσκευασίας.( κορδέλες, χαρτιά, κόλλες, κουτάκια, σακούλες )
9 ) Μικρά κοσμήματα, κομπολόγια.
Τα προιόντα θα διατίθονται σε συμβολική τιμή.Η συγκέντρωση τους θα γίνεται εως 10-12 Απριλίου.
Το Παζάρι θα στηθεί στην πλατεία του Βαθιού και θα διαρκέσει για δυο μέρες για τις οποίες θα ενημερωθείτε με νέα ανακοίνωση.
Οι γονείς που έχουν παιδιά στο νηπιαγωγείο παρακαλούνται να προσφέρουν σε συνενόηση με την νηπιαγωγό υλικά για χειροποίητες κατασκευές που θα δημιουργήσουν τα παιδιά για το παζάρι.
Πληροφορίες στα τηλ;
6934135515 Καββαδά Ελλη
6977750699 Πολίτη Βησσαρία και
6972211665 Αργυρός Σπύρος.
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 13:04
Η πρωτοβουλία ανήκει αμιγώς στην Ιερά Μητρόπολη Λευκάδος και Ιθάκης η οποία απέστειλε ήδη ανακοίνωση στους γονείς των μαθητών με την υπογραφή του επισκόπου Θεόφιλου, για τον οποίο ούτε λόγος γίνεται.Καταβάλλετε τελευταία ιδιαίτερη προσπάθεια να «καπελωθεί» οποιαδήποτε προσπάθεια επιχειρείτε σε τούτο το νησί από το πολιτιστικό κέντρο που απ΄ότι φαίνεται έχει και προτιμήσεις στις ανακοινώσεις του.
Dimitris Malamas
4 Απριλίου 2011 @ 14:17
» Το Πολιτιστικό Κέντρο Ταφίων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μεγανησίου
διοργανώνουν Πασχαλινό Παζάρι.»
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;;
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 14:49
Αγαπητέ κύριε Μάλαμα δεν καταλαβαίνω γιατί οι γονείς την φιλανθρωπία τους πρέπει να την αποδώσουν μέσω των «ευλογιών» τρίτων στην εκκλησία.Είναι τουλάχιστον αγενές την ώρα που παράλληλα τρέχει ανάλογη προσπάθεια από την ίδια να στήνουμε κάτι ανταγωνιστικό.Και κλείνοντας σας προτείνω τον πληθυντικό ευγενείας ως μέσο συννενοήσεώς μας, είθισται μεταξύ αγνώστων.
Dimitris Malamas
4 Απριλίου 2011 @ 17:05
Υπάρχει μονοπώλιο στη φιλανθρωπία?
Κατ’αρχάς διαφωνώ οτι η φιλανθρωπία ανήκει αμιγώς στην εκκλησία.
Το γεγονός οτι η εκκλησία κάνει τη δική της προσπάθεια για τη συγkέντωση υλικού δεν απαγορεύει την
προσπάθεια όποιου άλλου ατόμου, φορέα, συλλόγου κτλ να κάνει τη δική του προσπάθεια για τη βοήθεια
των ατόμων που χρειάζονται βοήθεια.
Όσο για το αν μια φιλανθρωπία καπελώνει (όπως αναφέρετε) μια άλλη, είναι τουλάχιστο προσβλητικό να αναφέρεται, και απο τη στιγμή που
εσείς το θεωρείτε καπέλωμα αποδεικνύεται οτι εσείς το
βλέπετε ανταγωνιστικά.
Όπως αναφέρεται στο άρθρο, τα έσοδα του παζαριού θα δωθούν στο
Σωματείο «Πίστη» για παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες, ενώ τα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης
που θα συγκεντρώσει η εκκλησία θα δωθούν σε άπορους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Δεν βρίσκω, λοιπόν, το λόγο να μιλάμε για καπέλωμα και Ανταγωνισμό αφού είναι διαφορετικοί
οι παραλήπτες.
Επίσης (σε απάντησή σας στην κ. Καββαδά) καλείτε τους γονείς να εξαντλήσουν την φιλανθρωπία τους
στο «φυσικό» της χώρο που είναι η εκκλησία. Αυτό που το στηρίζετε? Μηπως τελικά εσείς και μόνο εσείς το βλέπετε ανταγωνιστικά?
Προσπαθείτε να πείσετε τους γονείς, να μην προσφέρουν την βοήθειά τους σε όποιον την έχει ανάγκη αν δεν υπάρχει η ευλογία της εκκλησίας
δίνοντας έτσι το λάθος παράδειγμα στα παιδιά (ή μάλλον να παρέχουν τη βοήθειά τους υπο όρους. Αυτό κατα πόσο είναι Χριστιανικό??)
Υ.Γ. Όσο για τη χρήση του ενικόύ αριθμού σε προηγούμενο σχόλιο ζητώ συγγνώμη.
Έλλη Καββαδά
4 Απριλίου 2011 @ 14:42
Κύριε Γαβρίλη. Διακρίνω μια σπουδή για επίθεση και παραπληροφόρηση των επισκεπτών των sites που σας εκθέτει.
Να σας ενημερώσω λοιπόν τα εξής:
Πρώτον παραθέτω την ανακοίνωση της Ιεράς Μητρόπολης, και ερωτώ αν αυτή η πρωτοβουλία έχει την παραμικρή σχέση με το Πασχαλινό Παζάρι.Παρακαλώ προσέξτε τις ημερομηνίες.
«ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ
Γενικόν Φιλόπτωχον Ταμείον
Αρ.πρωτ. 13
Εν Λευκάδι τη 15η Μαρτίου 2011
Προς
Τους ευλαβεστάτους εφημερίους και τους ευσεβείς χριστιανούς
Της καθ’ υμάς Ιεράς Μητροπόλεως
Αγαπητοί μου εν Χριστώ αδελφοί,
Είναι κοινή διαπίστωση ότι καθημερινά πληθαίνουν οι ενδεείς, ασθενείς και εμπερίστατοι αδελφοί μας, οι οποίοι πέρα από την αδελφική και αμέριστη συμπαράσταση όλων μας, έχουν ανάγκη και από την υλική ενίσχυσή μας.
Δια να καλυφθούν λοιπόν οι μεγάλες απαιτήσεις του φιλανθρωπικού και ανθρωπιστικού έργου της τοπικής μας Εκκλησίας, το Γενικό Φιλόπτωχο Ταμείο της Ιεράς μας Μητροπόλεως σε συνεργασία με τους ενοριακούς ναούς, μας καλεί –εν όψει και των Αγίων εορτών του Πάσχα- να ανταποκριθούμε σε αυτό το κάλεσμα αγάπης και να προσφέρουμε από το υστέρημά μας, αλλά και το περίσσευμα της καρδιάς μας κάποια τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε πάρα πολλούς συνανθρώπους μας που η δύσκολη οικονομική κατάσταση τους φέρνει σε αδιέξοδο, απόγνωση και απελπισία.
Αναφορικά με τη λίστα των ειδών που μπορείτε να προσφέρετε, παρακαλείσθε να έρθετε σε επικοινωνία με τον εφημέριο της ενορίας σας.
Παρακαλούμε θερμά η συγκέντρωση των τροφίμων να ολοκληρωθεί μέχρι την Κυριακή 27 Μαρτίου 2011, ούτως ώστε έγκαιρα να συσκευαστούν και να διανεμηθούν στους απόρους συνανθρώπους μας.
Μετά πατρικών ευχών και εν Χριστώ αγάπης
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΛΕΥΚΑΔΟΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ
ΘΕΟΦΙΛΟΣ»
2) Η ανακοίνωση που συνυπογράφεται από το Πολιτιστικό Κεντρο και τον Σύλλογο γονέων πληκτρολογήθηκε και αναρτήθηκε από εμένα την ίδια στο Μ.Τ.Δεν στάλθηκε σε κανένα site από κανένα Πολιτιστικό Κέντρο και αν δεν προτρέχατε θα βλέπατε ότι ήρθε στα χέρια μου με τον ίδιο τρόπο που θα έρθει και στα δικά σας αύριο. Μέσω των παιδιών.Βιαστήκατε ….
Σας παρακαλώ στο εξής να είστε πιο προσεκτικός και να μην οδηγείτε τον κόσμο σε συμπεράσματα που μπορεί να «βολεύουν»κάποιους.Καμιά προσπάθεια κανενός φορέα δεν καπελώθηκε ποτέ.Το αντίθετο θα έλεγα, και θα απεδείκνυα κι όλας, τολμώ να πω.
Υστερα από όλα αυτά θα ήταν νομίζω σώφρον να ανακαλέσετε τους υπαινιγμούς σας.
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 15:05
Θεωρώ ότι η απάντησή σας είναι ότι καλύτερο προς ενίσχυση των ισχυρισμών μου.Γιατί αφού έφτασε στα χέρια σας πρώτη η ανακοίνωση της εκκλησίας δεν πράξατε το ίδιο, δηλαδή να την αναρτήσετε πριν της ανακοινώσεως του πολιτιστικού κέντρου;Αυτά και όσα απάντησα στον κύριο Μάλαμα προς ενημέρωση της κοινής γνώμης που μην αυταπατάστε, είναι αλάνθαστη!Καλώ τους γονείς, την φιλανθρωπία τους να την εξαντλήσουν στο φυσικό της χώρο πού είναι η εκκλησία του Χριστού μας.
Παναγιώτης Κονιδάρης
4 Απριλίου 2011 @ 15:37
Προς ενημέρωσή σας, η ανακοίνωση της Μητρόπολης ήταν αναρτημένη σε εξώπορτα καταστήματος και έκανα τον κόπο να την πληκτρολογήσω μετά από παράκληση της Έλλης και να της την στείλω. Πάντως, όπως και οι προλαλήσαντες, ούτε κι εγώ βλέπω τη σύνδεση ανάμεσα στις δύο αξιέπαινες πρωτοβουλίες. Χώρια που νομίζω ότι η φιλανθρωπία και η αλληλοβοήθεια δεν έχουν συγκεκριμένη διεύθυνση. Αν δηλαδή κάποιος κάνει προσφορά στο «Χαμόγελο του Παιδιού», ή στη UNICEF, πράττει κακώς κατά τη γνώμη σας;
Νίκος Κ.
4 Απριλίου 2011 @ 17:25
Διάβασα την ερώτηση που κάνατε στο άλλο blog καθώς και την απάντηση που πήρατε,όπως και τις άλλες απαντήσεις που έχουν πάρει κατά καιρούς άλλοι και μου δημιουργήθηκε μια απορία,
τον κο MEGANISI NEWS που σας απαντά , τον ξέρετε ; αλλοδαπός είναι;
και αν ναι ,πιό είναι το μικρό του όνομα ; το meganisi ή το news ?
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 17:56
Παιδιά με συμπαθάτε με πλάκωσε το στρώμα και δεν σας κατάλαβα!Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να απαντήσω, πάω για καφέ στο Παπαρήγα και μετά για γλυκό στο fresh, τώρα αν παραμείνω στο Γάτζο για πίτες και δεν περάσω απ το boom-boom για ποτό θα σας απαντήσω αργότερα το βράδυ ή αύριο το πρωί!
Νίκος Κ.
4 Απριλίου 2011 @ 18:49
το οτι δεν απαντάς επί της ουσίας ,μην νομίζεις οτι πιστεύουμε οτι οφείλεται στο οτι δεν μας …γνωρίζεις.
Καλά κάνεις όμως,γιατί μας ..διασκεδάζουν οι απαντήσεις σου!
Παναγιώτης Κονιδάρης
4 Απριλίου 2011 @ 19:42
@Νίκος Κ.
Παρακάμπτω το αστείο, με την άδειά σας.
Όχι, δεν γνωρίζω το σύνολο της συντακτικής ομάδας του ΜΝ, το έγραψα κι εκεί νομίζω.
Έλλη Καββαδά
4 Απριλίου 2011 @ 15:36
Δεν σας οφείλω καμιά άλλη απάντηση κύριε Γαβρίλη. Θα μπορούσα να σας απευθύνω κι εγώ πολλά ερωτήματα.
Αλλά προτιμώ να πάρω τις απαντήσεις εν καιρώ…
Δεν μου αρεσει΄όμως να αφήνω ερωτηματικα.
Το χώρο της εκκλησίας από επιλογή τον έχω αφήσει εξω απο το site.Θεωρώ ότι δεν χρείζει ούτε διαφήμισης ούτε επιβράβευσης για τις φιλανθρωπικές τις δράσεις που θεωρούνται αυτονόητες.Αυτός είναι άλλωστε ο φυσικός της ρόλος.Θα μπορούσατε να το είχατε αναρτήσει εσείς όμως.
Και κάτι τελευταίο. Παζάρι γίνεται κάθε Πάσχα στο χώρο του σχολείου και οι γονείς το στηρίζουν πάντα και ανταποκρίνονται σε κάθε κάλεσμα των παιδιών τους.
Με τη διαφορά ότι τα χρήματα τα παίρνουν τα παιδιά.
Αυτή τη φορά τα παιδιά καλούνται να «δουλέψουν» για να δώσουν, με την βοήθεια και άλλων φορέων σε μια πιο ανοιχτή εκδήλωση.
Εξάλλου ο πολιτισμός στο νησί δεν είναι μόνο διακέδαση!!!
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 15:56
Εγώ δεν «πρακτορεύω» ούτε τα παιδιά αλλά ούτε και την εκκλησία, αλλά θα ακολουθήσω την συμβουλή σας και θα τα σκανάρω προς ανάρτηση.
Βησσαρία
4 Απριλίου 2011 @ 15:44
κ.Γαβρίλη έχω την εντύπωση ότι είστε πολύ μπερδεμένος,αυτό βέβαια δεν είναι κακό γιατί τελευταία ασχολείστε με πολλά και ειναι φυσιολογικό.Αλήθεια τι σχεση έχει η μία ενέργεια με την άλλη;Η Ιερά Μητρόπολη κάνει μια προσπάθεια (όπως κάθε χρόνο)να μαζέψει κάποια απαραίτητα για ανθρώπους τρίτης ηλικίας που φιλοξενεί στο Γηροκομείο.Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων (στον οποίο είστε μέλος)μαζί με το Πολιτιστικό Κέντρο προσπαθώντας να ευαισθητιποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και να επνεύσουν στα παιδιά το πνεύμα του εθελοντισμού και της βοήθειας διοργανώνουν ΠΑΖΑΡΙ στο οποίο θα διατεθούν ως επί το πλείστον δημιουργήματα των παιδιών προκειμένου να βοηθήσουν ΠΑΙΔΙΑ,που το έχουν ανάγκη.Δεν κατάλαβα που η μία εκδήλωση καπελώνει την αλλη;και στη τελική ποιος λεει ότι η φιλανθρωπία είναι αμιγώς έργο της εκκλησίας;το αντίθετο θα έλεγα.Η εκκλησία μας ζητάει να γίνουμε φιλάνθρωποι.Μη βιάζεστε λοιπόν να κατηγορήσετε μόνο και μόνο για να πείτε κάτι. κινδυνεύετε να γίνετε γραφικός.
Γαβρίλης Γιώργος
4 Απριλίου 2011 @ 16:08
Τουλάχιστον σε εσάς δεν νομίζω ότι οφείλω καμία απάντηση.Βέβαια εάν επιστρατευτούν οι φίλοι μου ο κύριος Σπυροπάνος,Κουλούρης,Capri,ενεργός Μεγανησιώτης,βλακίδης,μπακουνίνης κτλ επιφυλάσσομαι να διακόψω την μεσημεριανή μου σιέστα.
Νίκος Κουλούρης
4 Απριλίου 2011 @ 17:07
Κάνε μας καμιά ανακοίνωση ντε απο τα ρεπορτάζ σου,τι μας έχεις στο περίμενε…
Εδώ που τα λέμε την πατησες,άστο δεν μαζεύεται..το πράμα!
Πάντως κάνεις λές και είναι δικό σου το site!
Ή ΜΉΠΩΣ ΕΙΝΑI;
Βασίλης Δάγλας
4 Απριλίου 2011 @ 18:05
K.ΓΑΒΡΙΛΗ, ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΠΑΤΕ ΠΑΠΑΡΗΓΑ, FRESH, ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ, ΓΑΝΤΖΟ ΚΛΠ..
ΝΑ ΞΕΡΑΤΕ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΖΗΛΕΥΩ !!
ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ !
Παναγιώτης Κονιδάρης
4 Απριλίου 2011 @ 19:27
Θα παρακαλέσω πολύ όλους τους σχολιαστές, και κυρίως όσους χρησιμοποιούν όνομα λειψό ή μη αναγνωρίσιμο, να επικεντρώνονται στην ουσία της συζήτησης και όχι σε προσωπικές αιχμές που υποβαθμίζουν το επίπεδο της κουβέντας. Ευχαριστώ.
Απ. Γατής
7 Απριλίου 2011 @ 17:47
Παναγιώτη, κάποιοι χρειάζονται, μάλλον, «συμπληρωματική άσκηση»… Έτσι, αν σου θυμίζει κάτι η ορολογία.
Δημήτριος (Τζίμης) Πανούσης
4 Απριλίου 2011 @ 19:40
«Η φιλανθρωπία και η οικολογία είναι τα δεκανίκια του καπιταλισμού»
Υ.Γ.1… γνωρίζω τους Βλαδίμηρο Λενινίδη και Μιχαήλ Μπακουνίνη μιας και είμαστε η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος αλλά ουδεμία σχέση έχω με οποιονδήποτε άλλο στο blog…
Υ.Γ2… δεν έχω ψηφίσει καμία φορά την παρούσα δημοτική αρχή…
Σταμάτης Γονίδης
5 Απριλίου 2011 @ 01:18
~Αντίθετα όλα τα λές αντίθετα
με άσχημα επίθετα λερώνεις τ’όνομά μου~
Γιώτα
6 Απριλίου 2011 @ 14:02
Αγαπητέ Κύριε Γαβρίλη,πίστευα ότι ο καθαρός αέρας που φυσάει στον Αι-Γιάννη θα σας βοηθούσε να μη βλέπατε με εμπάθια ότι θετικό πάει να γίνει σε αυτόν τον τόπο.Η πρωτοβουλία για το Πασχαλινό Παζάρι ουδεμία σχέση έχει με την πρωτοβουλία τηε εκκλησίας είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.Το παζάρι που διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απευθύνεται σε παιδιά που δίνουν καθημερινά την μάχη της ζωης, χωρίς να ξέρουν αν θα ζήσουν την επόμενη μέρα.Θα έπρεπε να είστε πιο προσεκτικός στις παρατηρήσεις σας και να βλέπατε με θετική ματιά αυτή την ωραία πρωτοβουλία του Συλλόγου χωρις να προσβάλλετε έτσι όλο αυτό τον κόσμο που μάχεται καθημερινά για την ζωή, και που φαντάζει σχεδόν άγνωστος για τους υπόλοιπους και που πραγματικά μέσα από την ψυχή μου δεν θα ηθελα ποτέ κανείς να γνωρίσει…
Νίκος Κoυλούρης
6 Απριλίου 2011 @ 17:07
Κυρία μου,μην στενοχωριέστε,ότι ιστορία έχω εγώ, ένας άγνωστος Κερκυραίος στα κοινά,στους αγώνες και στα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού σας,ακριβώς την ίδια έχει και ο ρεπόρτερ,σας εύχομαι καλή επιτυχία στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία και υγεία.
Γαβρίλης Γιώργος
6 Απριλίου 2011 @ 18:15
Aγαπητή μου Γιώτα, αγνώστων λοιπών στοιχείων, την φιλανθρωπία τους οι άνθρωποι δεν οφείλουν να την εξαντλούν μέσω τρίτων, γιατί γίνεται γνωστή και χάνει το νόημά της.Εγώ που είμαι μέλος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ,αλλά και άλλοι γονείς που ρώτησα δεν πήραμε τέτοια απόφαση, ούτε μας ζητήθει για να συμμετάσχουν τα ΑΝΗΛΙΚΑ τέκνα μας.Δεν ξέρω εάν έχετε παιδιά, εγώ όμως που έχω απαιτώ να ερωτώμαι.Ειδικά για το παιδί μου εγώ και οι δασκάλοι του έχουμε την ευθύνη της μόρφωσής του, ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος.Τόσο απλά είναι τα πράγματα.Καταλάβατε;
Γιώτα
6 Απριλίου 2011 @ 21:16
κ.Γραβίλη το γεγονός του ότι δεν ερωτηθήκατε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων δεν αποτελεί τροχοπέδη στον να έχετε τόση εμπάθεια σε αυτήν την καλοπρωαίρετη προσπάθεια έστω και μερικών από τα μέλη του Συλλόγου, αφού η προσπαθέια αυτη απευθύνεται σε μια τοσο ευαίσθητη κοινονική ομάδα που την περιβάλλουν παιδιά βαριά άρρωστα.-
ΝΙΚΟΣ
6 Απριλίου 2011 @ 22:05
Η εκδηλωση οργανωνεται απο το Συλλογο Γονεων καιΚηδεμονων και απο το Πολιτιστικο Κεντρο.Για το πολιτιστικο κεντρο αποφασιζει το Διοικητικο Συμβουλιο και το συλλογο επισης το Δ.Σ.που εκλεχτηκε απο το συνολο των γονιων(,μια διαδικασια στην οποια οκ. Γαβριλης δεν συμμετειχε).Αυτο σημαινει οτι δεν ρωτιουνται ενας ενας γονιος,τουλαχιστον οσο αναφορα τις εκδηλωσεις, απλα παιρνουν καποιες αποφασεις που οφειλουμε να τις στηριζουμε γιατι εχουμε εμπιστοσυνη σε αυτους που ψηφιζουμε.Δε νομιζω να θελουμε να συμμετασχουν τα παιδια μας μονο στις γιορτες ,σε πανηγυρια στις εκδρομες και στα θεατρα (που κι αυτα ειναι απαραιτητα).
Γαβρίλης Γιώργος
6 Απριλίου 2011 @ 22:28
Aγαπητή μου Κυρία,η «εμπάθεια» ‘οπως εσείς την αντιλαμβάνεστε θα είχε αξία μεγαλύτερη άν αποκαλύπτατε την δική σας ταυτότητα.Προσωπικά εκτίθομαι στην μεγανησιώτικη κοινωνία με το όνομά μου που μέχρι σήμερα που εσείς ανωνύμως το σπιλώνετε, επιτρέψτε μου να απολαμβάνει εκτιμήσεως των συμπολιτών μου.Προσωπικά δεν με απασχολεί η δική σας γνώμη ,μου αρκεί η γνώμη των ανθρώπων που εγώ εκτιμώ και που επωνύμως μου την εκθέτουν.Και κάτι τελευταίο γιατί δεν σκοπεύω να «χαραμίσω » τον ύπνο μου για την πάρτυ σας.Κοιμάμαι σαν πουλάκι, τουτέστιν έχω την συνείδησή μου καθαρή!Αυτό θεωρώ σπουδαιότερο όλων.
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
7 Απριλίου 2011 @ 11:00
Σας ενοχλεί βλέπω η ανωνυμία των ..άλλων, ποτέ όμως δεν απαντήσατε
ευθέως σε συγκεκριμένα ερωτήματα που σας υποβάλλουν, επώνυμα
«φυσικά πρόσωπα», προτιμώντας να απαντάτε δια ..
«προσώπων που υπάρχουν χάρις στο νομοθέτη»
Γαβρίλης Γιώργος
7 Απριλίου 2011 @ 14:59
Κύριε συνονόματε που νομίζεις ότι είσαι άγνωστος, με συγχωρείς που δεν απάντησα αμέσως, αλλά είχα δουλειά. Χθές έφαγα κάτι όσπρια και σήμερα για να μην πάει χαμένο τόσο κεφάλαιο ,εμφιάλωνα μπουκάλες πετρογκάζ για το μαγαζί.Θα ρωτήσω τον Πέτσα κι άν δεν το θεωρήσει ότι του χαλάω την πελατεία, θα σου εμφιαλώσω και μία για την πάρτυ σου να σε βοηθήσω-πάντα φιλανθρωπικά-στην κρίση που σε έπληξε σίγουρα,τώρα πάω να μου διαβάσει»παραμύθι» η γυναίκα μου για να κοιμηθώ καλύτερα σύμφωνα με πρόσφατες οδηγίες.
ΝΙΚΟΣ
7 Απριλίου 2011 @ 15:31
οταν δεν εχουμε επιχειρηματα ή κοιμομαστε ή αερολογουμε ή ………………………………
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
7 Απριλίου 2011 @ 18:01
H μαγεία της Ελληνικής γλώσσας …
σε ένα άρθρο γιά τον εθελοντισμό και τη φιλευσπλαχνία!
Προτείνω να εισηγηθούμε, να γίνει η σημερινή ημέρα, παγκόσμια ημέρα διακοπής του internet!
ΣΠΥΡΟΠΑΝΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
7 Απριλίου 2011 @ 18:03
o tempora o mores!
Παναγιώτης Κονιδάρης
7 Απριλίου 2011 @ 19:45
Θα παρακαλέσω, για μια ακόμα φορά, η όποια συζήτηση να διεξάγεται (κατά το δυνατόν) επί του θέματος και δίχως πικρόχολο «πινγκ-πονγκ», ώστε να μην κουράζει και απομακρύνει και τους ουδέτερους αναγνώστες.
Ευχαριστώ.
Αργυρός Σπύρος.
7 Απριλίου 2011 @ 22:13
Αγαπητέ φίλε Γιώργο.Αναφέρεσαι στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καιισχυρίζεσαι ότι δεν ρωτήθηκες για την πρωτοβουλια που πήραμε ως Δ. Σ. για την διοργάνωση του Παζαριού.
Να σε πληροφορίσω λοιπόν αν δεν το ξέρεις, ότι δεν είσαι καν μέλος του Συλλόγου μιας και αυτό απαιτεί την εγγραφή του γονέα, την συμμετοχή του στις συνελεύσεις και σε οργανωτικά ζητήματα π.χ. εκλογές, και την οικονομική ετήσια εισφορά.
Τα τελευταία τρία χρόνια που είμαι πρόεδρος του Συλλόγου σε κανένα απο τα παραπάνω δεν είσαι ΠΑΡΩΝ.
Αρα αυτόματα δεν είσαι και μέλος. Αρα δεν δικαιούσαι να απαιτείς να παραπονιέσαι και να κρίνεις οποιαδήποτε ενέργεια του Συλλόγου.
Παρόλα αυτά όλα τα παιδιά αντιμετωπίζονται και ενημερώνονται το ίδιο.
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να είσαι πιο προσεκτικός όταν θα αναφέρεσαι στον Σύλλογο που τουλάχιστον είναι θεσμικό ενεργό όργανο με πολλές και σημαντικές παρουσίες σε σοβαρά θέματα που αφορούν κυρίως τα παιδιά μας.
Είμαι στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε συζήτηση όχιομως με τον τρόπο που εσύ επιλέγεις να λύνεις τα θέματα. Το διαδύκτιο εννοώ.Δεν ζούμε μακρυά και όλοι γνωριζόμαστε.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σπύρος Αργυρός
Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Σχολείων Μεγανησίου.
Γαβρίλης Γιώργος
7 Απριλίου 2011 @ 23:22
Αγαπητέ Σπύρο από πότε ο συλλογος ενημερώνει γονέα ότι δεν είναι μέλος του συλλόγου μέσω site,χωρίς να του κοινοποιήσει απόφαση του διοικητικού συμβουλίου που τον διέγραψε;Μήπως αφού δεν μπορείς να μου κοινοποιήσεις τέτοια απόφαση θα μπορούσες να κοινοποιήσεις την απόφαση που έλαβε ο σύλλογος για συμμετοχή στην συγκεκριμένη εκδήλωση;Έτσι για να καταλάβουνε οι αναγνώστες πόσο δημοκρατικά παίρνονται οι αποφάσεις του συλλόγου;Τα υπόλοιπα θα τα λύσουμε of the recorde.
KATOPODIS BAGELIS
8 Απριλίου 2011 @ 00:04
MEGALE GAVRILI DEN PEZESAI ME TIPOTA…..
NINA VLAXOY
8 Απριλίου 2011 @ 00:12
κυριε Γαβριλη ξεχασες την 4ημερη απεργια μας.Γιατι απαντας σε Σχολια.Εισαι ο χαντζηνικολαου του νησιου…Εχεις απηχηση ρε παιδι μου……
Γαβρίλης Γιώργος
8 Απριλίου 2011 @ 08:29
κυρια Βλάχου, έχετε απόλυτο δίκιο, ελπίζω ο σύλλογος δημοσιογράφων να μου δώσει το δικαίωμα να απολογηθώ πριν μου κοινοποιήσει την απόλυσή μου μέσω του παρόντος site, που χρισιμοποιούν ήδη διάφοροι σύλλογοι,αλλά και «τυχάρπαστοι» αυτοανακηρυγμένοι εφοριακοί να μου υπενθυμίσουν το εισόδημά μου.Σκέφτομαι δε να ζητήσω και «ποσοστά δημοσιότητάς» από τον σύντοφο Παναγιώτη, αλλά κι από τους αρθρογράφους γιατί κάθε φορά που σχολιάζω καθιστώ δημοσιογραφική επιτυχία το θέμα τους.Δεν γίνεται σε μια εποχή που εμπορευματοποιούνται τα πάντα εγώ να μην εξαργυρώνω την δημοφιλία μου.Γι αυτό την επόμενη φορά διαμηνύω ότι για να σχολιάσω θα πρέπει να πληρωθώ αδρά.Δεν γίνεται να ανεβάζω το κασέ σε κάποιους αμισθί.Πάει κόντρα στα φιλάργυρα αισθήματά μου.
Παναγιώτης Κονιδάρης
8 Απριλίου 2011 @ 12:10
Αγαπητέ σύντροφε Γαβρίλη Γεώργιε,
Τα περισσότερα θέματά μας -και λυπάμαι που θα σας στενοχωρήσω- δεν έχουν την ανάγκη του σχολιασμού σας για να είναι δημοφιλή, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι ηλεκτρονικές μετρήσεις, που μπορώ να θέσω στη διάθεσή σας όποτε το θελήσετε.
Φοβάμαι ωστόσο ότι την αδρή πληρωμή που επιζητείτε, μάλλον κάπου αλλού πρέπει να την ψάξετε, αφού εμείς του ΜΤ δεν πληρωνόμαστε για τον κόπο και τον χρόνο μας, ούτε καν για τις επιθέσεις που δεχόμαστε ασύστολα. Θέλω να πω, με «κασέ» μηδέν, όποιο ποσοστό και να σας εκχωρήσουμε, πάλι μηδέν θα βγάλει.
Αν όμως -λέω, αν- η δημοφιλία σας οφείλει έστω και ένα μικρό της τμήμα και στο ΜΤ, τότε ίσως θα ήταν λογικότερο να τσοντάρετε και κάτι, δεδομένου ότι διανύουμε χαλεπούς οικονομικά καιρούς. Φυσικά αποτελεί δέσμευσή μας να σας εμφανίσουμε πρώτον- πρώτον στους μεγάλους χορηγούς. Εξάλλου δεν έχουμε κι άλλον.
κωσταντινοσ ελενη
8 Απριλίου 2011 @ 13:02
κυριε παναγιωτη εμαθα οτι ερχεστε αθηνα,θα λιψτε πολες μερες απ το νησι πεστε μας
Παναγιώτης Κονιδάρης
8 Απριλίου 2011 @ 13:19
@κωσταντινοσ ελενη
Τη Δευτέρα το πρωί θα είμαι στη βάση μου. Όπως και να το κάνουμε, η ζωή μου είναι δεμένη στο άρμα του Μεγανησίου. 🙂
Γαβρίλης Γιώργος
8 Απριλίου 2011 @ 13:11
Σύντροφε Παναγιώτη,δυστυχώς είμαι μέλος του κινήματος δεν πληρώνω, πράγμα που έγινε και αιτία της διαπόμπευσής μου από τον Αργυρό Σπύρο,πρόεδρο συλλόγου μόνο των «καλοπληρωτών» γονέων.Όπως αντιλήφθηκες από το σχόλιό μου κι εγώ για κορόιδα ψάχνω, φαίνεται δυστυχώς όμως ότι αυτά «ξυπνήσανε» και σιγά-σιγά επαναστατούν.Αυτό άλλοστε δεν είναι και το βασικό πρόβλημα της κυβέρνησής μας;Τώρα τις ηλεκτρονικές σας μετρήσεις δεν δύναμαι να αποδεχθώ,γιατί εγώ για λεφτά έψαχνα!
Παναγιώτης Κονιδάρης
8 Απριλίου 2011 @ 13:31
@Σύντροφε Γαβρίλη Γιώργο
«Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος», που θα’ λεγε κι ο Μένιππος, επίτιμος πρόεδρος του «Δεν πληρώνω-δεν πληρώνω».
Εμείς οι φαρμακοποιοί πάντως είμαστε και μέλη του «Δεν πληρώνομαι-δεν πληρώνομαι» (από τα Ταμεία).
Το βασικό πρόβλημα της κυβέρνησης δεν είναι αυτό. Το βασικό της πρόβλημα είναι το ότι δεν ξέρει ακόμα ποιο ακριβώς είναι το βασικό πρόβλημα.
Μια παρατήρηση τέλος, αυτή τη φορά εντός θέματος. Ξαναδιάβασα το σχόλιο του Σπύρου του Αργυρού και προσωπικά δε διέκρινα πουθενά κάποιου είδους «διαπόμπευση». Κάποια μορφή δηκτικότητας, όπως λέει και ο Αποστόλης, ίσως. Δεν είναι όμως προσβλητικό, με όλο το σεβασμό.
Συντροφικούς χαιρετισμούς, πάω να ετοιμάσω τα συμπράγκαλά μου.
dimitris malamas
8 Απριλίου 2011 @ 14:37
Τέλος πάντων, επειδη έχουμε βαρεθεί να διαβάζουμε άσχετα, ανούσια και χωρίς κανένα ενδιαφέρον σχόλια, θα παρακαλούσα τον κ. Γαβρίλη αν θέλει να πεί κάτι επι της ουσίας ας το πεί, διαφορετικά μπορεί να ανοίξει ένα νέο topic σε όποια κατηγορία θέλει και να γράφει εκεί οοοοτι θέλει.. Επιτέλους, και η υπομονή εχει τα όριά της.
Γαβρίλης Γιώργος
8 Απριλίου 2011 @ 20:28
Δεν σας υποχρέωσα να με διαβάσετε νομίζω κύριε Μάλαμα, και αρέσκομαι ιδιαιτέρως στα ανούσια πράγματα.Και ο κύριος Γαβρίλης εξαιτίας του γεγονότος, ότι είναι μεσήλικας,δηλαδή κάτι παραπάνω από ενήλικας, δεν αποδέχετε υποδείξεις για το τι θα κάνει!Γκέκε;
χρηστος νενης,δ/ντης εφιμερηδας ΤΑ ΠΑΛΙΑ
8 Απριλίου 2011 @ 18:06
δεν ειστενε δημοφιλης,αυτα π γραφτε ειναι.
Απ. Γατής
8 Απριλίου 2011 @ 08:41
Αγαπητέ Γιώργο (ελπίζω να μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό –άλλωστε θα σε γνωρίσω και από κοντά), ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δεν σε διέγραψε, διότι δεν μπορεί να διαγράψει κάποιον που, σύμφωνα με τον Αργυρό, δεν είναι μέλος του. Ακόμα και στην περίπτωση που είναι κάποιος μέλος και τεκμηριώνεται μέσω του Καταστατικού η εισήγηση διαγραφής του, η αποδοχή της ή μη είναι θέμα απόφασης της Γενικής Συνέλευσης. Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει σε όλους τους συλλόγους.
Τώρα, και αυτό δεν αποτελεί αιχμή, ο ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων δεν είναι μόνο κατ’ ανάγκη συγκεκριμένα θεσμικός και περισσότερο ενισχυτικός, αλλά ενέχει, κατά κάποιον τρόπο, και μια ηθική, ας πούμε, διάσταση, σε ό,τι αφορά την ενημέρωση και την αντιμετώπιση των παιδιών εξίσου και μέσω αυτών όλων των γονέων και εν δυνάμει μελών του, χωρίς να χρειάζεται να τονίζεται ότι προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο ως εξαίρεση, διότι αυτό οφείλει να συνδέεται με φυσική παρουσία ή συνδρομή και μόνο.
Κάποια πράγματα είναι πολύ απλά και λύνονται εύκολα και, μάλιστα, χωρίς χολή (γενική παρατήρηση). Και ο κ. Αργυρός δεν έκανε τίποτε άλλο παρά να υπερασπιστεί αυτό που εκπροσωπεί. Τώρα, αν κρίνει κάποιος από το αυστηρό, μάλλον αγανακτισμένο ύφος σε κάποιο σημείο της απάντησής του –συγχωρέστε με κ. Αργυρέ εκ των προτέρων- , υπάρχει , όπως και να το κάνουμε, η συναισθηματική φόρτιση.
Όλα τα υπόλοιπα, εννοώ πέρα από το συγκεκριμένο θέμα, αφορούν άλλα πράγματα, στα οποία δεν επιθυμώ να υπεισέλθω.
Συγχωρέστε με για την παρέμβαση.
χρηστος νενης,δ/ντης εφιμερηδας ΤΑ ΠΑΛΙΑ
8 Απριλίου 2011 @ 18:15
δε καταλαβενμε παιδι μ τι λες,ειστενε Μεγανσιωτης?
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ
8 Απριλίου 2011 @ 19:46
Μα είσαστε σεις δα! Και να σας τἄλεε, σ(ι)γά μ(η)ν εκαταλάβαινες. Ακούς «ειστενε»!
karsanos
8 Απριλίου 2011 @ 20:54
TO «ΕΙΣΤΕΝΕ» ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΛΕΥΚΑΔΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
Κομης Μοντεχρήστου (Κυπριος)
15 Απριλίου 2011 @ 14:17
σωστος, και παει πακέτο με το » αρ’λέου»
ΚΛΟΥΖΩ
15 Απριλίου 2011 @ 23:53
χμμμ!!
θα το ερευνήσω διεξοδικά
να δω τι μου θυμίζει,
τι μου θυμίζει,
τι μου θυμίζει
το «αρ λέου»!!
ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ
8 Απριλίου 2011 @ 20:28
Απο Πασχαλινο Παζαρι το αρθρο αυτο καταντησε να γινει Πασχαλινο Αλαλουμ με σχολια αχρηστα χωρις ουσια πανω στο θεμα.Ατομα που προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις δημιουργουν δυστυχως για αυτους αντιπαθειες στη μικρη κοινωνια του νησιου.Δεν θα ελθω στο επιπεδο τους αλλα θα δωσω συγχαρητηρια στην πρωτοβουλια για το Πασχαλινο παζαρι.Καλο Πασχα σε ολους σας !
Έλλη Καββαδά
8 Απριλίου 2011 @ 21:25
Επειδή έχω την αίσθηση ότι το όλο θέμα έχει ξεφύγει παίρνω την πρωτοβουλίακαι αναλαμβάνω απόλυτα την ευθύνη, χωρίς να έχω ενημερώσει την υπόλοιπη συντακτική ομάδα να το κλείσω εδώ.
Λυπάμαι πολύ που μια τόσο σημαντική και δύσκολη σε διοργάνωση πρωτοβουλία όπως είναι ένα Παζάρι που σκοπό έχει μόνο να προσφέρει,έχει υποβιβαστεί, υποτιμηθεί και «καπελώνεται » από σχόλια περριτά,αστεία και ανούσια που στο τέλος κουράζουν υποβαθμίζουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και προκαλούν προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Για αυτό το λόγο θα κλείσω προσωρινά τα σχόλια( εως ότου ηρεμήσουν τα πνεύματα) σε αυτό το σημείο .
Να υπενθυμίσω ότι το θέμα μας είναι το Πασχαλινό Παζάρι που συνδιοργανώνει το Πολιτιστικό Κέντρο με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Το Παζάρι θα είναι «ανοιχτό» Μ. Τρίτη και Μ. Τετάρτη στην πλατεία του Βαθιού.
Παρακαλούμε να στηρίξετε αυτή την πρωτοβουλία με την συμμετοχή και την παρουσία σας.Ζητάω συγνώμη από τους κυρίους σχολιαστές αλλά οφειλω να προστατέψω όλους τους επισκέπτες του Μ.Τ.σαν συντάκτης του συγκεκριμένου άρθρου αλλά και να διασφαλίσω την ουσία του, κρατώντας την πραγματική αξία που αρμόζει σε τέτοιες αναρτήσεις.
Σας ευχαριστώ…
Παναγιώτης Κονιδάρης
9 Απριλίου 2011 @ 01:57
Καλά έκανες Έλλη, κάποιες φορές -δυστυχώς-είναι απαραίτητο.
Κατωπόδης Στρ. Γιώργος
8 Απριλίου 2011 @ 21:31
δε χρειάζεται να μας ρωτήσεις Ελλη. Τουλάχιστον εγώ συμφωνώ.