Το στοιχειωμένο δωμάτιο 7 των διακοπών μου στο Μεγανήσι

Δεν πίστευα ποτέ οτιδήποτε μεταφυσικό άκουγα ως ιστορία από φίλους ή στην τηλεόραση μέχρι εφέτος το καλοκαίρι. Λόγω κρίσης αλλά και επειδή με πίεσαν από τη δουλειά μου να πάρω άδεια τον Ιούνιο αποφάσισα να ψάξω τουλάχιστον κάτι καλό στο ίντερνετ προς Ιόνιο σε καλή τιμή για το πρώτο δεκαήμερο του μήνα.

Βρήκαμε με την κοπέλα μου ένα πολύ ωραίο ξενοδοχείο στο Μεγανήσι.
Με τέλεια παραλία κοντά, μικρή πισινούλα, και πρωινό μόνο 50 ευρώ.
Πέρνωντας το καραβάκι από την Λευκάδα φτάσαμε και πήγαμε στη Ρεσεψιόν να φήσουμε τα πράγματα. Η κ. Μ…. μας υποδέχτηκε χαμογελαστή και μας έδωσε το κλειδί για το δωμάτιο 7.
Μπήκαμε και μείναμε ευχαριστημένοι τόσο από το δωμάτιο όσο και και από την καθαριότητά του. Ανοίξαμε τις βαλίτσες και πέσαμε με τα ρούχα στο κρεβάτι για να ξαποστάσουμε πριν φύγουμε για μπάνιο. Τότε η πόρτα χτύπησε τρεις φορές σχεδόν συνθηματικά. Στο …Παρακαλώ που φώναξε η φίλη μου δεν απάντησε κανείς. Σκεφτήκαμε πως ήταν κάποιος του ξενοδοχείου που έκανε λάθος δωμάτιο και μόλις μας άκουσε απομακρύνθηκε.
Πήγαμε για μπάνιο, φάγαμε και γυρίσαμε κατά τις 17.00 για να την πέσουμε πριν πάμε για την απογευματινή βόλτα και το βραδινό ποτάκι.
Η κοπέλα μου κοιμήθηκε πρώτη ενώ εγώ χάζευα μια αθλητική εφημερίδα.
Ξαφνικά πάλι αυτοί οι τρεις χτύποι στην πόρτα. Σηκώθηκα άνοιξα την πόρτα αλλά δεν ήταν κανείς. Μόνο μια γατούλα έτρεχε να κρυφτεί από την μπόρα που μόλις ξεσπούσε. κοίταξα τα παραθυρόφυλλα, έλεγξα το μπάνιο αλλά και την κεραμοσκεπή ανεβαίνοντας στο τραπεζάκι του μπαλκονιού. Τίποτα ύποπτο, τίποτα περίεργο.
Την τρίτη μέρα των διακοπών μας στο νησί ξύπνησα, και ενώ η κοπέλα μου ήταν ήδη στο μπάνιο την ώρα που τεντωνόμουν στο κρεβάτι , το χέρι μου μπήκε κάτω από το μαξιλάρι της. Έπιασα έναν μεγάλο σχετικά ξύλινο σταυρό. Εκείνη βγήκε από το μπάνιο την ώρα που τον περιεργαζόμουν. Τι είναι αυτό την ρώτησα;
Και τότε μου είπε τα εξής «Κάτι συμβαίνει με το ξενοδοχείο και το δωμάτιο. Είτε είμαι μόνη μου είτε μαζί ακούω χτυπήματα περίεργα στην πόρτα  και τα παράθυρα. Χθες ρώτησα στο μίνι μάρκετ τον Β…. και απλά μου απάντησε. Στο δωμάτιο 7 μένετε;» Επιτόπου άρχισα να μαζεύω. Η κυρία Μ…. στη ρεσεψιόν όχι απλά δεν αντέδρασε για την πρόωρη αναχώρησή μας αλλά μας είπε παραπονεμένη «Τι να κάνω ρε παιδιά έχω φέρει τρεις φορές τον παπά» Έπαθα σοκ.
Πριν φύγουμε από το υπέροχο κατά τα άλλα νησί και αφού μείναμε κάπου αλλού, έμαθα πως στο ξενοδοχείο αυτό έκανε πρόπερσι τον Αύγουστο πέρασε τον μήνα του μέλιτος ένα ζευγάρι. Μόλις γύρισαν στην Αθήνα η κοπέλα σκοτώθηκε με βίαιο τρόπο σε μια πολύ γνωστή υπόθεση που απασχόλησε και τα κανάλια.
Τι να πω. Πάντως ότι και να μου συμβεί (χτύπα ξύλο) θα ήθελα να ξαναπάω στο νησί.